Tuesday, December 13, 2016

Sg Buloh/Kuala Selangor

Hahhhh ni dia hidup kat separa perkampungan lari dari hiruk pekok bising dan jam memang senang saja drive nak pi mana pun…just kluaq ambik angin lewat petang pun x payah nak kelam kabut sbb apa?tak yah dok nak susah redah jalan jem bagai…

hang pi mana pi mana pi mana?tak banyak tempat tapi at les seronok juga la sbb ada tempat dok bawa anak2 main lagi macam dlm kawasan kampung ni,natural beauty la kata kan.

Area Sg Buloh kat Kuala Selangor ni ada satu tempat yang mana diaorg jadikan satu tempat untuk berispirasi bagi penduduk asal sini abadikan creativity diaorg.hahhh nanti aku pi shoot bagi hangpa tgok na.ni saja2 aku pi dengan family shoot pakai iphong jer.


Janji depa suka,biasa la anak-anak,asal bawa keluar dari rumah saja.


                                            salah satu murah yang dilukis kat dinding..ikan jaws katenya.

creativykan…punya besaq gunting boh kat dinding saja.



Ini salah satu dinding dekat kedai kawasan ni yang telah di lukis…nanti aku shhot penuh aku post len kali na…saja tak dak dok buat kerja masuk blog tgok dah bersawang sangat,sapu pi sikit habuan dok post yang baru2 punya hal…zasssssss tunggu na.

No comments:

PETUA UNTUK KEKAL MAINTAIN KETIKA MCO COVID 19.

Assalamualaikum dan selamat berpuasa semua. Oleh kerana buat masa la ni ada yang tak bekerja dan bekerja dari rumah dalam tempoh Pe...