Thursday, April 14, 2011

Cuti,makan itu yg aku tahu

Dah jumaat,kejap jer seminggu sudah berlalu,minggu lepas punya cerita apa lagi hari cuti habiskan duit yang ada.

Pergi mana?sushi Zanmai makan japanese food...bawa wife dgn anak..
Bak kata sepanjang minggu jalan jer ada jer kerja kalo xder pun buat gak bagi ada.
G check up kereta jumaat lepas sebelum nak serah kat bank..bukan x mampu nk bayar(dah ada yg baru kot)
Tengok apa yg boleh buat esok jumaat...selepas solat jumaat



Lepas kahwin dah beranak ni tdoq bangun lewat pun dah jarang2..
Kereta satria dah jadi kenangan2 dah sekali tgk sayang gak
sbb mmg banyak kenangannya susah senang tapi apa nak buta dah kumrah hidup
buat yg termampu jer la...
ngaji x pandai belajar x tinggi2 so kerja kena keras sikit..

No comments: