Saturday, April 20, 2013

Mak oii cik kena kerja KERAS....

fuhhh bukan berbulan bulan dah makan tahun x update blog ni,apa jadi hah apa lagi mulut kena kunci la x leh nak becok2 sgt dah ,kerja ja kena lebih keras ,gedebuk macam jatuh katil kena tendang degn bini dibuatnnya mcm baru tersedar hidup banyak dah berubah.huuuuu

*kerja makin kena keras,chef masak kat restaurat org,sambil buat catering sambil shoot gambar org kahwin.....3 in 1 nak pakai $$$$$

*anak dah masuk dua yang sulong 2 tahun 5 bulan yang baby baru sebulan lebih
.Mak aku selalu bebel kat aku dok marah pasai anak sulong pandai2 dok panggil adik,last2 dapat adik dia kena panggil baby x ker pelik dek org lagu....gedegang huhhh mcm tin minyak jatuh atas kepala dah dua tahun sejak blog last aku tulis time tu dok meroyang kelam kelibut jaga anak almaklum ler baru 1st baby time tu,tapi best oooo habag hangpa,baling best time DADDY DAY CARE, kira tera la sbb ni jantan dok jaga anak sipa boleh bawa pi shopping mall lagi terkedek2 yang mak dia pi kerja...
*Aku apa lagi kira shopping ja mmg hobby aku tudia ehhh kalah pompuan tapi mmg aku suka sbb apa pun aku x pernah tau.ni dok mai meroyan tulis blog bukan pa my wife la dok bising2 suruh tulis sambil anak aku dok belajaq wrestling atas belakang sambil dok selak kain pelekat aku,anak katakan marah pun bukan dok pakai dia buat juga last2 tumbang pi dah...ni dah dekat PRU ni pasni kita sama2 pi VOTE la no...hah tunggu blog kalo aku rajin pos esok lusa ada la gambar sekali aku post macam2 kalo bab nak tulis idea mai tapi masa pulak xdak,xpa2 aku try nanti noooo...

No comments:

PETUA UNTUK KEKAL MAINTAIN KETIKA MCO COVID 19.

Assalamualaikum dan selamat berpuasa semua. Oleh kerana buat masa la ni ada yang tak bekerja dan bekerja dari rumah dalam tempoh Pe...