Sunday, April 21, 2013

Bini Nak Beranak Pulak Dah...

Genap  9bulan dah x pun minggu ke38 bini aku nak beranak pulak hehhehehehhe kena buatan aku apa lagi terer x?sepasang oiiii.hah kali ni mmg best sbb biasa la second time kot rest relax cool,mcm biasa seperti yang 1st dah dekat nak bersalin jer ligat kami laki bini kejar sana sini,shopping barang baby,kelam kabut puaskan nafsu makan tempat sedap2 best katanya(ala2 johan perli azwan ali)...nak pantang sebulan.

Dok-dok 20 hari bulan pi check up last checkup kot baik punya Doktor main seluk2 last pakat dok sembang nak bersalin pagi jumaat Doktor suruh pi hospital,gedebuk balik dok umah elok mlm  dia keluar apa g,darah la xkan keluar anak dah kot,hangpa ni awat ingat gambaq melayu ka?mana ada ehhh dalam wayang tu nak beranak sampai xdan2 karut ehhh hangpa toksah dok percaya sangat la...sebelum bersalin  kalo turun darah sekali pun baby masih boleh dok dalam tu kurang2 16 jam no...ingat tu.

21 haribulan pagi kena pi hospital la nampaknya,tapi kita org x kalut dah sbb dah timing dah time relax ja pi lepak pekena sarapan dulu best punya tempat pi pekena latte dengan omellete tambah pulak english breakfast,pastu baru pi hospital dok main2 lebih kurang dalam bilik bersalin.


hah kang aku dah cakap dok main2 dalam bilik bersalin........

sebelum bersalin boleh g main sbb masuk pukul 11 pagi check in pastu timing baby nak kluar pukul 3 ptg sekali bukaan batu belah batu bertangkup lambat sangat puas dah baby dok nyayi xnak juga buka2,apa lagi doktor cucuk tangan pastu masuk kan air jangka pukul  6 atau 7 ptg mcm ni la,sbbkan kesian kat laki dia bini aku ni suruh la aku balik rest mandi aku apa g belah jer la siap bayar parking nak masuk kereta boleh dia call suruh naik dia cakap baby dah nak buat kuak lentang amboi mak ehhh senang jer cakap,agak2 mcmana aku time  tutututuututuutut sat cuba pikiaq sat dulu....apa g kelam kabut la naik atas...
elok2 naik jer sebelum doktor sampai bertepuk bersilat dgn nurse dulu hehehhehe doktor datang terus join sekali mcm2 kata2 rangsangan nak bagi bini aku push hahahhahahha kelakar pun ada ingat balik yer ler nurse 3 org doktor seorg aku pun dah jadi mcm doktor juga,mana satu bini aku nak dengar,nak jer ditumbuknya aku time tu pun ada fuhhhhh puas kedebuk kedebak bersilat dalam tu sekali dgn nurse doktor hah ni ler hasilnya AMANI IZARA nak nama anknya bermula dgn huruf A katanya.

so apa g sekarang dah habis panatang dah pun just tunggu masa jer nak hantar ngasuh n bini aku tu masuk kerja katanya.hah ni tgh dok ngetaip ni pun sambil dok tgok 3 beranak anak bini aku ni terbongkang hah apa g ingat aku x megantuk juga ka ha pungah mampuis esok kerja pagi lagi tu lepas subuh g dah keluar...nanti la senang aku sambung tulis bagi hangpa baca no....aku x marah ehhh aku suka lagi ada la.....zzzzzzz sua sue good morning zzzzzzzzzzz........

No comments:

PETUA UNTUK KEKAL MAINTAIN KETIKA MCO COVID 19.

Assalamualaikum dan selamat berpuasa semua. Oleh kerana buat masa la ni ada yang tak bekerja dan bekerja dari rumah dalam tempoh Pe...