Monday, April 22, 2013

Nyamuk oh Nyamuk.......

Nyamuk oh nyamuk...sekor dua ekor pun bahaya tau nak2 nyamuk aedes.....mak oii mati dibuatnya kalo kau kena denggi lama kelamaan boleh sampai peringat denggi berdarah oi,kritikalnya kalo masuk Wad diorng siap bagi kelambu lagi kat kau...hah saper kata xder special layanan dari General Hospital....eh panjang lebar bgtau pasal nyamuk,malas aku nak baca,tunggu sat hah ni pasai nyamuk saja terdetik nak tulis,masuk bilik nak tdo siap nak kiss anak aku ler sayang punya pasai alih2 Nyamuk ni dah kiss dulu tertonggek kat atas bibir anak aku ,kurang asam punya nyamuk Metrosexual lak tu punya nyamuk.

Dua ekor jer tapi terkejar2 aku dibuatnya dok cari dia nak tampar...ksian kan asal nyamuk jer mati kena penampar...ada ker org sepak nyamuk?x pun lastik nyamuk?giler agaknya kot......ingat kalo ada pun aku ingat nyamuk tu pun boleh bertengek ketawa dulu.....

Sayang anak punya pasai no nyamuk pun kejar dulu sampai dapat,kalo setakat nak gigit aku xder kesanya ala dulu masa dekat kebun ayah aku beribu2 nyamuk kalo gigit pun xpernah pulak kena denggi,nyamuk kampung kot agaknya semua bersih,cuba tgok nyamuk KL hah kau denggi dibuatnya,mana x lorong Haji Taib dia melawat,Jalan Alor,BB Plaza nak2 tu longkang depan rumah tu mak oiiii syurga diorg ler tu....

Ingat lagi 1st dapat baby dua tahun lepas masuk bilik jer aku dgn bini aku boleh excercise lagi kejar nyamuk,ingat aku la kalo sepuluh ekor tu nak xnak 8 ekor mesti tumbang kena penampar kitaorg hehehhehehe...tu la bilik xnak tutup pintu so nyamuk ni pun sapa kata x pakai otak,dia boleh masuk stanby siap2 no dalam bilik kita bagus punya dok ada,agak2 nyamuk KL jer kot camtu...ada aircond mmg ler kalo dia gitgit kau x rasa sbb kau tdo dalam keadaan sejuk...esok tgok cermin jer merah2...

Hah ni aku ada pesanan,kalo rasa depan rumah nak bela pokok yang stok kena dok dalam air baik hangpa siap2 balik kg bawa mai ikan laga bubuh dalam tu....kalo setakat ubat serbuk depa dah lali dah,dah jadi mcm pil kuda dgn methapethamine dah kat depa..... zooommmmm puih aku tgah taip dia boleh layang dok terbang depan aku ni siap xder bunyi lagi sat no nak pi ligan sat nanti2 aku mai sambung taip......
                                         
                                   hah ni dia Hero aku yang dok kena kiss dgn nyamuk,mana x marah aku dok  
                                   jaga ,tantang,tanggung bela macam emas permata alih2 nyamuk metrosexual dok
                                   tibai..................Handsome x?mana ada org x puji anak sendiri oi....


No comments:

Yak Yak Yeaayy....Thank You Nuffnang.

 Yak Yak Yeaayy.. Yak Yak Yeaayy.. Aku tanya ni?awat hang seronok sangat? Mana tak seronok,dapat 2 tiket FREE.Nuffnang belanj...