Wednesday, April 24, 2013

Balik Kampung...yahoooooo

Yahoooo mana x seronok oi aku nak balik kampung,kau ada?.Nak balik kg bukan pasai seronok sbb dah lama x balik dekat setahun dah no.lagi pun seronok balik kampung tapi kerja tetap ada cik oi bukan pi holiday na habag mai,kesian bini aku dulu kalo nak balik kampung dia biasa dok kemas barang2 aku dgn dia ja la ni bukan sorang bukan kami dua ja dah 4 org baq mai,pagi awal2 kena masuk kerja ingat,pagi ni pi hantaq anak2 aku sorang jer alih2 angin ngogek bini aku mai dia pun nak ikot sama pastu pi hantaq aku kat tempat kerja kata nak guna kereta,katanya.

Ni nak balik kg esok boleh bawa ayah aku pi jumpa pakar sekali ada temujanji katanya...haritu jumaat pukul 4 pagi depa bawa dia pi hospital sbbnya paiping bengkak,pastu apa g masuk pai la siap pakai bag g,depa kata kena operation tu sbb nak pi pulak nak save date katanya...hahh

Ingat boleh pi lepak kat Penang sekali dok hotel sehari smlm ka,tapi xpa ehhh bini aku cakap dia bukanya kejam sgt pun sampai nak kena pi juga lepak Penang,dia suruh senttle hal ayah aku bagi siap dulu.

Bini aku ni kalo angin ngogek dia mai boleh tahan juga dia buatnya bak kata mak aku terhegeh hegeh sekali dgn aku kena kalo mak aku cakap mcmtu tu,
Ni tgah tulis blog sambil dok tgok anak nangis bini aku kemas pakaian,muka ada masam sikit sbb aku terhegeh nak tulis juga blog ni last minit so anything balik mai aku tulis siap gambag kampung aku lagi ok.....hanqpa tunggu la

No comments:

PETUA UNTUK KEKAL MAINTAIN KETIKA MCO COVID 19.

Assalamualaikum dan selamat berpuasa semua. Oleh kerana buat masa la ni ada yang tak bekerja dan bekerja dari rumah dalam tempoh Pe...