Friday, November 1, 2013

Minggu,Bulan yang baru....

Hurmmm x tahu mcmana nak cakap ler...dah masuk NOVEMBER so bulan ni bulan baru dlm calender hidup aku,apa yg best?xder apa sangat pun just harap semuannya menjadi dengan Plan baru dalam hidup aku.dlm bulan2 yg lepas ni sejak rumah kena masuk dek abg pencuri,aku dah jadi slow update blog ,bukan apa laptop x ada ni pun pinjam yg wife sekejap...tututuutu bukan yg wife,kepunyaan syarikatnya tu yg malas sikit nak kerap guna...hah project xder apa sangat pun just cari something dan belajar ilmu untuk photography aku tu jer....hope soon lagi baik cara aku shoot dan gambar aku tu jer....hahhh dlm2 xder wedding tuk shoot apa g anak aku ler jadi subject untuk aku belajar....hah ni ler hasil2nya yg dapat aku shoot...Wedding,Family Potraits,Kids Potraits mmg aku suka so hope tahun ni banyak yg dapat aku belajar...layan dulu...
 
 


 
 
 
hahhh di sebabkan kadang2 laptop ni biol so ini jer gambar yang dapat aku upload tok kali ni...
agak mencabarkan juga la nak ambik post2 anak aku ni Amani Izara 8 bulan...puas juga la 3 4 kali dok acah dia suruh dia duduk elok2 tapi biasa la budak2 kena ada umpan dia juga nak bagi dia cool hehhhhh hah ini la apa yg dipanggil ilmu sbb kadang2 kalau kita x cuba x tahu caranya kalau sekadar baca x amal susah la nak dapat....hahhh apapun layan gambar2 ni kalau kauorg nak tgok lagi banyak kena g lama muka buku Zm Gallerie Photography..aku punya..hah kalau mana yg ada atau teringin nak shoot potraits anak2,family potraits atau wedding boleh jer email ka.korie01272@gmail.com......
 
 


hahhhh gambar2 ni sepatutnya semua boleh besarkan,tapi disebabkan laptop dah bengong so semuanya gambar2 nampak kecik dan cute jer......so hentam jer la labu....

Ps:setiap sesuatu yang terjadi adalah ketetntuannya dan pasti ada hikmah disebaliknya.....




 

No comments:

PETUA UNTUK KEKAL MAINTAIN KETIKA MCO COVID 19.

Assalamualaikum dan selamat berpuasa semua. Oleh kerana buat masa la ni ada yang tak bekerja dan bekerja dari rumah dalam tempoh Pe...