Wednesday, August 7, 2013

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..........

Hahhhhh macamna dengan persiapan nak balik kg kauorg semua ok semua dah check?
Hahhhhh ni update blog time kerja mampus aku kalau BIG BOSS tahu hehehhhehehe ala just take time sbb x busy sangat sehari sebelum hari raya ni so apa g siap aku bawa laptop aku ke tempat kerja bukanya apa semata2 kerana aku lupa nak soorting gambar yg mlm ni aku nak kena hantar kat client so ni semua idea wife aku suruh bawa buat tima lapang kat tempat kerja......ok juga idea tu kadang2 wife aku ni bagus juga dia punya idea kan......hahhhh sambil buka Lightroom sempat juga jengah FB dengan  blog aku ni....

So semua pack,semua dah check hopefully semua org bergembira di hari raya nanti  errkkkkk dalam pada tu jgn jgn jgn belum sampai kg lagi kan so time nak drive tu biar slow xyah kelamkabut...tujuan satu jer nak balik kg lambat atau cepat tetap sampai juga kan......

Aku?balik mana boleh x balik sejak bekeluarga ni nak x nak mesti balik juga time raya....
Hahhhhh semua dah ready just tunggu aku jer balik kerja....
Awal2 semalam lagi bini aku dah pack semua.....
Kereta pun dah siap.....
Bertolak lewat sikit la....sbb nak singgah jumpa client nak bagi album wedding...hah nanti aku update gambar album time balik KL nanti.......

So aku nak ambik kesempatan ni nak ucap SELAMAT HARI RAYA untuk
 kauorg semua yg sudi baca blog aku x pun jengah k x kisah ler...


SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN.........

PS: DALAM KITA BERGEMBIRA JGN LUPA BERSYUKUR DAN INGAT YG SUDAH TIADA......

No comments:

PETUA UNTUK KEKAL MAINTAIN KETIKA MCO COVID 19.

Assalamualaikum dan selamat berpuasa semua. Oleh kerana buat masa la ni ada yang tak bekerja dan bekerja dari rumah dalam tempoh Pe...