Tuesday, July 9, 2013

cinta sekarang dengan cinta dulu-dulu.....


Hah gambar diatas just nak promote video adik ni yg di post kat FB genap seminggu bercinta.....dik oi nak shoot gambar kahwing saja pun dah mahal sekarang.....tengah meletup cerita sensasi minggu ini....opsss esok kan saman aku pulak pasal gambar ni...


hurmmm hampir2 berdarah hidung aku bila tgok Video dekat FB pasal budak yg masa depan pun x tahu mcmana perjalananya,siap post video cinta la bagai..dik oi kau tu baru bercinta apala sangat....nanti kau dah kenal cinta betul2 baru kau tahu dik oi.....kadang2 sebebakan cinta dok terhegih hegih last melopong baru kau tahu..masa tu hah jgn cakap FB kau nak post cerita sedih laptop dgn handset kau tu pun kalau boleh kau nak baling2 jer.....x salah bercinta dik oi tapi xyah la terhegih2 samapi post video bagai kat fB rasa nak muntah meloya jer.....cinta dulu lagi best dik oi,walaupun xpayah nak post mcmni tapi tetap sweet..aiii biol kot dulu mana ada tenet bagai...hah dulu kalau nak berhubung pakai Public Phone,handste pun jaarang2 org jer yg ada,kalau dapat surat fuhhh penuh berbedak wangi dik oi...kaua pernah rasa?mana ada tipu la kau sekarang nak cakap dapat surat mcm tu..guling2 aku mengelupur atas tanah dik oi....sekarang 24 jam berhubung..ada tenet ,handset..mudah jer sampaikan nak berak pun kadang2 handset dok bunyi...hari2 ayat sama kot..dah samapi umah,dah makan,ok x,rindu tak,ingat kita x.....adoi macam la...dulu kalau talipon tahan seminggu tau kemanisan dia..kerinduan dia..x pun kadang berminggu2...sekarang belum sempat kau nak habis berak dah xder dah rindunya...mana xnya belum sempat rasa jer siap berdering fon,x pun online chat x pun msg kat FB lagi sekarang mcm benda we chat la,viber la.kakao la koko la line la hah ni terbaru nak ada lagi hingat aku kalau x salah kaupi..hehheheh kaupi berabus...hahahha xder la x salah pun tapi berpada2 la malu tau malunya...mak aku nak letak muka aku ni bedah oi.......hah anak aku tu siap g post video cinta kat Fb...
ps: Tidak salah bercinta tapi biar berpada-pada kelak kau yg merana.....

No comments:

PETUA UNTUK KEKAL MAINTAIN KETIKA MCO COVID 19.

Assalamualaikum dan selamat berpuasa semua. Oleh kerana buat masa la ni ada yang tak bekerja dan bekerja dari rumah dalam tempoh Pe...