Sunday, July 7, 2013

Percayalah abg ton......penat mmg kepenatan...

hurmmm penat ooo!awat penat hang dok buat apa yg penat?kerja ka?org lain pun kerja juga ehhhhh,mmg la kerja semua org kerja tapi yg dok buat dua 3 kerja tu yg penat x pun kerja sambung....heehhh eleh kau ni mcm ler org lain x pernah kerja.....hurmmm x tau la tapi percayalah abg Ton mmg penat,x caya tgok blog pun x sempat nak update bukan xder bahan nak update ada cuma kadang2 temankan anak tdo dulu sekali aku yg tdo dulu tu la pasal,kadang aku yg mmg awal dah tdo kat depan tv,mana x aku kerja pukul 9 pagi sampai pukul 9 malam..pastu kalau x terbongkang mesti aku berjaga sampai pukul 2 atau 3 pagi buat kerja aku,kerja apa tu sampai malam buta x tdo..hah ni dia kerja yg aku dok buat,pasai ni la aku tdo lewat nanti hujung bulan nak kena hantaq kat client...cewahhhhh


  hah ni la kerja aku dok shoot org kahwin x pun gambar org nikah,potrait atau maternity dak pun pre wedding,post wedding dengan lepas tu malam jer apa g, buat editing dengan buat album la



hah salah satu gambar pengantin yg aku shoot pada hari nikah.....banyak lagi

hah sbb semua gambaq2 ni la yg buat aku kena kerja mlm sbb nak siapkan secepat mungkin kejar due date nak hantar...dah biasa mlm berjaga kalau penat sgt jer aku mmg x buat,ni pun time tulis blog baru jer lepas balik dari rumah kawan aku kebetulan dia buat bbq sempena meyambut kedatangan bulan Ramadhan yg akan tiba 2 3 hari lagi sambil2 aku dok fikir nak x nak kena update juga blog ni,dah kira lambat ler ni sampai 5 hari aku x buka2 tgok blog ni....banyak2 ehhh ikot  kalau nak update x jadi la kerja aku nak edit dan buat album ni.....lama ka?lama x lama sebulan juga la dok ngadap gambaq ni...sebelum boleh g hantar untuk print....so apapun mcmana pun tetap update blog aku juga x kira la janji aku update nanti boleh tdo senang hati hehehheheheh hah sapa2 nak bagi aku shoot boleh ehhhh, msg saja aku x pun tulis ja kat comment tu...mana tau kan nak aku shoot gambar putus tunang ka,putus cinta ka,boleh ehhhhh...so apapun cau duluuuuuu

ps:kebahagian dan cinta tidak datang dengan sendirinya kalau tidak dicari...renung2 kan lah..selamat beramal..

No comments:

PETUA UNTUK KEKAL MAINTAIN KETIKA MCO COVID 19.

Assalamualaikum dan selamat berpuasa semua. Oleh kerana buat masa la ni ada yang tak bekerja dan bekerja dari rumah dalam tempoh Pe...