Thursday, July 2, 2015

Pantai Medical Centre.....Keluarga Besar no 3

Hahhh pejam celik pejam celik sudah 7 tahun sudah usia perkahwinan aku dan bini aku....macam2 pahit manis yg sama2 dilalui...thanks bini aku Mohaiza Binti Mohamad banyak support aku bagi dorongan dlm hidup bekerluarga ni...hahhhh x berapa lama selepas perkahwinan kami muncul la si cute comel lote ni....Asyraf Iskandar

ini lah rupanya selepas beberapa bulan kelahirannya..




1st day hari kelahiran insan tersayang dlm hidup berumahtangga . 26-12-2010

Dah lumrah hidup kadang2 kita ni sebagai manusia selalu memikirkan apa yg belom terjadi dan   
lagumana,bak kata org kadang2 takot la ada anak ,gaji x besar,itu nak bayar ini nak bayar.........setiap anak lahirnya telah ditentukan oleh allah begitu juga kita...so apa nak takot. Rezekinya,Jodohnya,Matinnya

Tup tup selepas dok harung pahit manis 2 tahun kemudian datang lagi sorang insan dalam family aku sapa lagi kalau bukan anak perempuan yg bekeng kuat n macam2 kerenah dia...semuanya dia jer yg betol,kalau nak sesuatu mesti sampai dapat..



Amani Izara ,anak perempuan aku sekarang berumur 2 tahun setengah....21-02-2013



Hahhhhh memang riuh rendah dengan kerenah diaorg ni biasa la anak2 nak pulak sorang lelaki sorang perempuan macam perangai yg boleh nampak.

Ni nak bertambah meriah lagi la nampaknya sebab akan datang seorang lagi..oppssss akan datang?bini kau megandung ker?cepatnya..ahh ahhh megandung cepat x cepat tetap macam biasa 9 bulan dik oiii ni la yg no 3..bertambah riuh lah rumah aku kali ni,bila due date? bila kau tanya, hahhh ni dok tengah tunggu tika dan saat jer anytime oiiii..semua dah prepare tunggu datang jer alert terus ke sepital la kitaorg,berkampung 3 hari 2 malam,mak oi macam check in hotel le pulak...

Yup nak beranak pun ada Package yg dia org buat,boleh tahan juga la $$$ 3 hari 2mlm punya check in ni. 1st contraction pukul 10 mlm 29 hb,30 g check up doktor cakap nak check bukaan,punya la takut bini aku last2 x check so apa lagi balik dulu la...ni tengah tunggu jer,

part yg bestnya..

1st baby christmas day g sepital tunggu punya tunggu lepas pukul 12 mlm lahirlah  Asyraf.
2nd baby chinese new year..Amani

Ni hahhh bajet dekat2 nak syawal sekali dah bagi alert ni..

3 org anak,tiga2 kena time perayaan..apa boleh buat

Bersalin kat Ampang..Hospital Patna
Mak oiii jauh nya,aku yg nak pergi kau yg rasa jauh.
Kat Shah Alam xder hospital ke?
Bukan apa dah biasa anak 1st n 2nd sana.
Nak pulak Doktor memang sporting n baik..

tu jer sebabnya masih nak bersalin dekat sana..

Hope semuanya ok hendaknya...

Ps/: sentiasa bersyukur dengan apa yg kita miliki kerana masih ada org yg x pernah dapat apa yg kita miliki sekarang...

No comments:

PETUA UNTUK KEKAL MAINTAIN KETIKA MCO COVID 19.

Assalamualaikum dan selamat berpuasa semua. Oleh kerana buat masa la ni ada yang tak bekerja dan bekerja dari rumah dalam tempoh Pe...