Thursday, August 13, 2015

KLIA 2...Edisi Khas PHOTOGRAPHY.

Wowww edisi khas konon.apa yg special sangat dengan edisi khas ni?xder apa yg special cuma aku kurang menulis dlm edisi ni dan lebih kepada shoot gambar yg mana aku suka buat time free,shoot x kisah la guna camera aku ataupun Iphone.

Ini edisi gambar pakai iPhone 4 .Kesempatan untuk aku shoot ni dekat KLIA2,1st time aku kesini,ini pun gara2 jiran aku ajak g hantar adik dia nak g travel.So apa lagi nak pulak aku free dan xder kerja nak buat...

Apa lagi jalan-jalan sambil shoot saja la...lepas balik ada lagi tempat yg di singgah..kat mana?hahhh tunggu..ini la disebalik kenapa dia ajak aku pergi teman,kalau dia sorang sah2 balik terus ke rumah..........

No comments:

PETUA UNTUK KEKAL MAINTAIN KETIKA MCO COVID 19.

Assalamualaikum dan selamat berpuasa semua. Oleh kerana buat masa la ni ada yang tak bekerja dan bekerja dari rumah dalam tempoh Pe...