Sunday, May 5, 2013

UNDI sudah makan sudah.....

Hah undi sudah makan sudah so camner dgn kata hati dan naluri semua?apapun malam ini lah kita tunggu dan tengok keputusan macamna,apapun sapapun yang menang jgn susah hati...

Hidup harus diteruskan ada tanggunjawab terhadap keluarga.....kot2 ada yang dok nak berhimpun nak suarakan rasa x puas hati?hahhhh senang jer buat kertas undi sendiri,ambik baldi tutup dengan plastik ikat kuat2 tebuk lubang then pangkah kat kertas undi yang hangpa buat sendiri tu,masukkan dalam baldi tadi........buat banyak2 undi sampai letih pastu kira sendiri buat kerajaan sendiri ok......peace yooo


ps:apapun keputusan malam ini terimalah dengan hati terbuka, x payah nak dok update kat FB lagi dah dok cakap itu x betul la apa la.....sbb org kita melayu malaysia,cina india mmg  mcm ni ada jer yg xkena.....kat malaysia jer kot...

         Gambar semata2 sebagai peyedap untuk entry saja,tiada provokasi atau hasutan Politik secara 
    kasar atau halus yang digunakan.................

No comments: